Thursday, March 17, 2011

i'm back ! :)

sudah lame tidak meng update blog ku ini.. rindu rasenya..hehe..
nk hampir setahun aku kenal dgn seorang penyanyi kegilaan semua gadis2 remaja iaitu NUBHAN..dan hampir setahun juga aku join event2 NFC dan kenal dgn ajk2 NFC..
bila terkenang balik mase mula2 knl dgn nubhan..mmg tidak ku sangka itu nubhan yg mula2 aku tidak beberapa knl..al maklumlah..dye dri af..astro..aku mane ade astro kt rumah..kesian kn? ahha..lupekan jela..
mula2 jmp nubhan..aku x sgt berborak dgn dye..yela baru first time jmp..xkn nk bnyk tanya..so dye jela yg asyik tanya dekat aku..sblum nk balik..aku bg dye teddy bear dgn chocolate..hehe..first aq jmp dye mase pertandingan akhir gah1..dye jd artis jemputan..then abis show tu..kita org lepak2..tu kisah pertama..
yg kedua kali jmp dye..mase boling match dgn tomok..wah..bhagianya..siap boleh jmp tomok lg..ngee.. :)
aku mula aktif dri first jmp dye smpai lah sekarang..dri aku di gelar fans..tukar ke nubies..then pada tahun 2011..aku dilantik jd salah seorg ajk(bwh ajk) iaitu vins..dri tahun lepas aku berdoa supaya dpt ape2 jawatan dri nfc.. syukur alhamdulillah..doaku termakbul.. aku pn tak tahu sebab ape minat dgn nubhan..agaknya mase first jmp dye kot..sejak dri tu..aku mcm nak lagi..nak lagi..jmp dye..so setiap bln aku join aktiviti nfc..smpailah sekarang..
so mase event bln4..besday nubhan..maybe event terakhir ataupn mase ulangtahun nubhan fc yg ke-3..sb nk rehat dulu dri aktif..kn nk spm..so kena fokus dh..abis dri spm nanti..baru kembali aktif..bak kate kak harney..kalau event yg kecil2..x pyh la dtg..kalau event yg bsr je.fokus pd pelajaran / ulangkaji utk spm nanti..nubhan x lari kemana..wah..menghargaii ape yg kak harney ckp..luv u sis <3 <3 :)
dh la..smpai sini jela ceritanya..pnjg kn.?
so kalau ade ape2 lagi..akan ditulis disini.. ok..byeeee!!

No comments:

Post a Comment

Gossip Kita