Friday, January 13, 2012

hai assalamualaikum .. ;) SELAMAT TAHUN BARU!

assalamualaikum !!
 belum terlambat nk ucapkan SELAMAT TAHUN BARU kpd semua pengikut blog ezzah..
setiap tahun ada azam kan? ok oleh kerana azam tahun 2011 tak terlaksana .. nk sambung tahun nie pulak..
azam ku pada tahun nie ialah nak kurus,nak ada teman istimewa,dpt results spm yg bagus dan nak sambung belajar dan nk keje! hehe.. agak2nya boleh ke nk terlaksana azam ku tahun nie? maybe boleh maybe tak kot..
haha..

      seriously sangat2 jeles dgn kawan2 sebab dorang dah dpt keje dan me masih tak dpt lagi.. rasa teramat2 bosan duduk rumah..duduk rumah hanya buat kerja2 rumah,online,mkn tido..giler bosan mcm nie..tp aku terasa seronok sebab dpt ******* dgn someone..walaupun baru kenal but aku tau dialah yg aku cari selama ini..oppss.. tp lelaki idaman aku mcm NUBHAN! hahaha.. boleh dpt ke lelaki mcm nubhan? insyaallah boleh..kalau ade rezeki n ada jodoh.. dulu sampai sekarang aku tak pernah couple pn..tak pernah merasai pn walaupun sekali.. dulu aku pernah suka dkt someone nie masa aku darjah 6..tp hanya bertepuk sebelah tangan..then masa form3,aku dgn someone nie lg,kita org dh knl dh lama sejak kecik..aku suka kat dia,tp alasan dia nak spm(time tu dia form 5)..n dia ckp aku hanya berpeluk sebelah tangan je..so sejak tu,aku terus berubah hati..aku punya hati dh tertutup..but sejak aku form 4,kenal n berjumpa dgn nubhan,hidup aku lain..hati ku mula terbuka.. tp aku hanya anggap nubhan sebagai abg..tak lebih dari tu..

     sejak dari 2010-2012 dan sejak aku kenal dgn nubhan,nubies dan yg lain..aku terasa seronok sb dpt kwn n kenalan yg lain.. mula2 aku kenal dgn nubhan,nubies,stacy,stacyfrenz,tomok,tomokianz dan yg lain2..
hidup ku terasa happy.. erk ptg2 mcm nie nk jiwang2 bagai..hahahaha.. aku nie seorang yg sangat simple,nak ckp romantik,no komen sb tak pernah lalui pn,baik,peramah,banyak tanya n banyak ckp..hehe k laa sampai disini sahaja penulisan ku... bye! assalamualaikum

                                              NUBHAN! STACY!! ALWAYS IN MY HEART!!

No comments:

Post a Comment

Gossip Kita