Saturday, August 4, 2012

Harloo Assalamualaikum! perghh agak lama juga la blog ku bersarang.. kira2 5bulan lebih kot dah x on blog.. hoho..tak tau la nk update ape lg nie.. hehe

haa nie cek mau bg tau,seminggu nak berpuasa tu, Nubhan FC ade buat event karoeke day out bersama Nubhan.. pergghh best giler kot! mula2 try2 dulu nyanyi,nk practise katekan laa.. pastu plih number,pergghh aku kot number yg first! giler la.. lepas tu aku punya la pilih lama lagu ape nk nyanyi,so org yg no.2 pula yg nyanyi..so nyanyi nyanyi punya nyanyi,semua org dah habis nyanyi..so giliran second take pulak..so time aku elok2 tgh nyanyi,tengok2 Nubhan masuk secara terkejut..mmg terkaku kot aku time tu.. so Nubhan dok dan dia ckp " kuat sikit tu suara Ezzah! so dia pulak yang perlahankan volume tu..so suara aku pun mcm katak je..hahaha





haa nie la antara gambar2 nya..nak cerita pun panjang sgt kot..haha
haa tu dpt door gift dari Nubhan FC :) thanks =)

No comments:

Post a Comment

Gossip Kita